چرا طراحی سایت وب ست

گروه طراحی سایت وب ست کلیه امور مربوط به راه اندازی یک وب سایت از برگزاری جلسات اولیه تا طراحی سایت ، نصب و پشتیبانی را توسط نیروهایی متخصص انجام داده و در نهایت ایده های ذهنی شما را روی اینترنت پیاده سازی می کنیم. حفاظت از اطلاعات شما و امنیت وب سایت و داده های شما از وظایف اصلی و انکار ناپذیر ماست و لذا گروه طراحی سایت وب ست همواره پشتیبان شما خواهد بود. ویژگیها و مزایای طراحی سایت گروه طراحی سایت وب ست:

مشاوره و راهنمایی اولیه شناخت مخاطبان و کاربران سایت ایجاد استراتژی از عملکرد سایت تحلیل و آنالیز کلمات کلیدی طراحی واسط گرافیکی با زیباترین کیفیت طراحی صفحات بر اساس آخرین استانداردها بهینه سازی کلیه کلمات کلیدی و متون نهایی ایجاد مقیاس پذیری و اجرا در کلیه مرورگرها تهیه هاست و ثبت دامین بار گذاری سایت روی هاست نصب سیستم آمارگیر وب معرفی به موتورهای جستجو گر تحلیل گزارشات آماری و بهینه سازی سایت

گروه طراحی سایت وب ست کلیه امور مربوط به طراحی سایت یک وب سایت از برگزاری جلسات اولیه تا طراحی سایت ، نصب و پشتیبانی را توسط نیروهایی متخصص انجام داده و در نهایت ایده های ذهنی شما را روی اینترنت پیاده سازی می کنیم. طراحی سایت وب ست حفاظت از اطلاعات شما و امنیت وب سایت و داده های شما از وظایف اصلی و انکار ناپذیر ماست و لذا گروه طراحی سایت وب ست همواره پشتیبان شما خواهد بود. گروه طراحی سایت وب ست خدمات طراحی سایت(طراحی وب) و پورتال خود را، با توجه به نیازهای کارفرمایان، نوع فعالیت و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده برای طراحی سایت (طراحی وب)یا پرتال در نظر می گیرد. در طراحی سایت و ایجاد الگوریتم های پیشرفته بهینه سازی سایت، طراحی سایت تمام داینامیک و پرتال از نرم افزار Lemon به عنوان بهینه سازی وب سایت و سامانه مدیریت وب سایت و پورتال استفاده می نماید که متشکل از سامانه (ماژول) هایی است که کارفرما با توجه به نیازهای خود در طراحی سایت و بهینه سازی سایت یا پورتال، می تواند از آنها بهره مند گردد . علاوه بر خدمات طراحی  سایت و بهینه سازی وب سایت گروه طراحی سایت وب ست نماینده رسمی شرکت ها و سازمانهای معتبر عرضه کننده نام های اینترنتی (Domain) است. این شرکت با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود در زمینه ثبت دامنه،همه تلاش خود را در جهت حفاظت از هویت اینترنتی مشتریان خود و عرضه خدمات با کیفیت به آنها معطوف کرده است. گروه طراحی سایت وب ست خدمات هاست (Hosting) خود را در دو پهنه لینوکس و ویندوز ارائه می دهد و صاحب تجربیات ارزشمندی در ارائه خدمات هاست (Hosting) در این دو سیستم عامل مختلف می باشد. به علاوه این شرکت مشاور شرکت های بزرگ دیگر در خدمات میزبانی برنامه های کاربردی آنها است.

مدیرت گروه طراحی سایت وب ست

مشتری مداری:

گروه طراحی سایت وب ست همواره تلاش میکند که رضایت حال مشتری را بدست اورد و در همین زمینه همیشه پویا و کوشا بوده است

چون شعار ما این است :

پایان کار یک سایت پایان کار ما نیست بلکه شروعی وسیع در طراحی های بعدی دوستان و آشنایان مشتریان عزیز است

مقاله :

مشتری از دیدگاه ماهاتما گاندی: مشتری مهمترین ناظر بر فعالیتهای ماست او به ما وابسته نیست  ، ما به او وابسته هستیم مشتری در کار ما یک هدف زود گذر نیست ، بلکه مشتری هدف و غایت همه اقدامات ماست. او یک فرد خارجی در سازمان ما محسوب نمی شود ، بلکه مشتری جزئی از سازمان ماست. ما با خدمتی که به مشتری ارائه می نماییم به او لطف نمی کنیم ، بلکه او از این طریق فرصتی برای ادامه کار به ما می دهد و در  حق ما لطف می کند.

اصول طلایی مشتری مداری:

مشتری مداری با استخدام هر عضوی از سازمان آغاز می شود احترام در همه جا و برای همه مشتریان ضروری است مشتری مداری کنار آمدن با مشتریان ناسازگار است شکایات مشتری ارزان ترین راه شناخت مشتریان است ارتباطات مشتری را با گوش کردن مدیریت کنید رضایت کارکنان رابطه ای مستقیم با رضایت مشتریان دارد مشتری داور نامریی و نهایی موفقیت یا شکست است هیچ کس مجبور نیست با ما معامله کند صداقت و خوشنامی دروازه ورود مشتریان به سازمان است مطمئنا اولویت های مشتریان با اولویت های شما تفاوت دارد مشتری بر اساس ظاهر شما و ظاهر محیط شما قضاوت می کند مشتری مشاور اول ما برای بهبود مستمر است زیرا مشتری بهتر از هر کس دیگر نیازهای ما را   می  داند جذب مشتری راحت تر از نگهداری مشتری و نگهداری مشتری راحت تر از رضایت مشتری است هزینه جذب مشتری بیش از هزینه نگهداری مشتری و هزینه نگهداری مشتری بیشتر از هزینه رضایت مشتری است مشتری حرف اول و آخر را می زند صادقانه به حرف و حق مشتری احترام بگذارید تبلیغ کافی است ، درباره همه چیز اطلاعات بدهید در ارتباطات همیشه مثبت نگر و ۱ باشید با ذهنیت مثبت ” من خوبم – تو خوبی” ارتباط را آغاز کنید بایستی به آنچه مشتری می گوید گوش فرا دهیم و سرعت در پاسخگویی را اصل اول رضایت مشتری قرار دهیم ارتباط برقرار کنید ، ارتباط بازی پینگ پونگ است اگر یکی بازی نکند بازی انجام نمی شود، پس برای مشتری فرصت گفتگو مهیا کنید برنده – برنده بیندیشید ، نزدیک ترین راه شکست ، اصرار برای پیروزی بر مشتری است روابط ما خواسته یا ناخواسته رضایت مشتری را شکل می دهد . مشکلات را حتی الامکان باکمک مشتری حل کنید هرگز در برخورد با مشتریان تبعیض قائل نشوید چرا که احترام “در همه جا” و ” برای همه” مشتریان ضروری است حتی اگر یقین دارید که حق با شماست از بحث کردن با مشتری اجتناب کنید هرگز تماس مشتریان را بدون پاسخ نگذارید اگر شما از مشتریان خود مراقبت نکنید دیگران این کار را انجام می دهند. هیچگاه احساس نکنید هرآنچه را که می توانستید برای مشتری انجام داده اید همیشه به فکر خدمات بهتر باشید حتی اگر دشمن هم برای خرید بیاید با تمام وجود بایستی او را راضی کنید شناخت ، قدم اول برای دستیابی به رضایت مشتری است پس لازم است نیازهای  در حال تغییر مشتریان شناسایی و پیش بینی شود مشتری زمانی راضی می شود که محترمانه با او برخورد شود و خدمات دوستانه و مفید به او ارائه شود رضایت خودتان بخشی از رضایت مشتری است همواره ۵۰ درصد نارضایتی  مشتریان از بی اطلاعی است